fredag 19 december 2008

Julklappar till sig själv



Jag har dammat av vad som nog är den äldsta Julskivan jag någonsin lyssnat på och sitter här utan Marie på jobbet. Rätt så mysigt med tända ljus och julmummel-musik i Satines Showroom, den julkänsla jag tappade någon gång för två veckor sedan börjar smått infinna sig igen. Mysigt det. Och inte mår jag värre av att dofta runt på en massa produkter vi ska testa oss igenom.. Kan tänkas det kommer mer nyheter till shopen inom kort!

Så vad gör Marie eftersom hon inte är här?
Jo hon drog med sig maken för en shoppingtur och, jag tror inte det är julklappar till andra som ska inhandlas! Kanske har jag inspirerat med min shopping-onsdag ( då jag hittade så fantastiskt mycket till mig själv att jag inte hann köpa de julklappar jag var ute för att köpa..) Sådant är väl härligt! Fick även mail av en kund idag som också handlade julklappar till sig själv.


Ovan kan ni se vad som följde med mig hem i Onsdags från Satine. Kan meddela att det aldrig gått så lätt att städa som den kvällen. Nyduschad- och nyinsmord med Lothantiques citrus-lotion, sedan nyårsklänningen på och shimmer lash från Japonesque på ett öga..

1 kommentar:

Anonym sa...

De där ögonfransarna är rätt coola, använt sånna en gång :) Kram Malin