tisdag 26 augusti 2008

Mane n´ Tail nu hos Satine




Det är verkligen roligt när något nytt anländer till Satine. Vi blir alltid lika glada när vi ser paketkillarna utanför dörren men extra roligt är det när ett nytt märke anländer. Som julafton!



Satine kan nu erbjuda underbara hårvårdsprodukter från Mane n´Tail. Mane 'n Tail togs från början fram för användning till hästar men har sedan dess förvandlats och blivit en omtalad och mycket uppskattad produkt inom skönhetsvärlden. Mane 'n Tail schampot har fått "Cosmo Girl Celebrity Kiss of Approval" av Jennifer Aniston. Även Sarah Jessica Parker från Sex and the City använder sig av Mane 'n Tail.



Jag har testat Mane n´Tail i en månad nu och är riktigt imponerad. Håret känns riktigt rent och håller sig fräscht länge. Jag har använt mig av moisture-serien, shampo och balsam. Flaskorna är stora och innehållet väldigt koncentrerat så shampot räcker länge. Håret blir otroligt glansigt och lent, lätt att reda ut och frissar inte - underbart!


Egentligen är det min make som borde recensera denna produktserie och inte jag. Han har också fått testa serien och är riktigt imponerad. För att citera honom "det här är den bästa produkt du tagit hem till Satine". Till saken hör att min make är extremt kräsen när det gäller hårvård, han har tidigare dissat alla hårvårdsprodukter jag tagit hem till honom men Mane n´Tail är en hit. Han besväras av väldigt fet hårbotten och dag två brukar håret se relativt fett och otvättat ut. Inte nu längre, håret håller sig fräscht och det verkar som att hårbotten harmoniserats.


Nästa produkt att testa blir orginal från Mane n´Tail, orginal ska passa bra för normalt till fett hår och om nu min make gillade moistureserien så borde orginal passa ännu bättre!

Inga kommentarer: