lördag 24 januari 2009

Maries favoriter 2008


Bättre sent än aldrig eller hur?!

2008 var ett riktigt spännande år för Satine, vi växte så det knakade och detta har inneburit många nya spännande märken. Självklart har jag hittat några personliga favoriter i vårat sortiment.
Simply Organics bangs and ends creme är en fantastisk vårdande kur för slitna toppar och livlöst hår. Ger makalöst bra resultat!


Partyfransar på ett kick med FastLash, oumbärlig när man fått in tekniken, det gäller att inte ta för mycket åt gången.


Tadés sisalskrubb har jag hyllat tidigre i bloggen, och den är helt underbar i duschen. Gör huden len och fin som en barnrumpa!


Många bloggar har hyllat Treats härliga produkter och jag kan bara hålla med! Island Spa doftar ljuvligt och skrubben lämnar huden len och härligt återfuktad.


Äntligen har jag hittat en ögonkräm som jag inte kan leva utan! Keb Eye Serum är makalöst bra,
serumet är lätt, återfuktar och reducerar fina linjer i ögonpartiet. Perfekt för mig som passerat 30-strecket!


Trioskuggan från Glo är perfekta kombinerade nyanser, skuggorna sitter riktigt bra hela dagen och är perfekt att ha med i träningsväskan.


Jag älskar att resa och i handväskan finns alltid min älskade Miss a Kit! Vet inte hur många gånger jag hyllat denna multifunktionella manick, till och med gubben brukar rota i min väska och leta rätt på den titt som tätt när vi är ute och semestrar - vem har inte saknat en vinöppnare på hotellrummet, eller nål och tråd när sömmen plötsligt gått på partyblåsan?


Så... Det var några av mina favoriter 2008, har ni hittat någon favoritprodukt under året som gått?

Inga kommentarer: