fredag 20 februari 2009

Fredag och flytt-händer

Idag är en sådan bocka-av-på-listan-dag. Tänk så mycket jobb jag får gjort när tillfredställelsen av att stryka över på en lista är så stor! Tror det får bli mycket listor här framöver..

Ja, vi är på väg snart! Mot nya lokaler. Till den där fantastiska butiken som blir så mycket Satine att jag nog kan tänkas hänga där så mycket mer än vad jag egentligen måste. Härligt va!
Och som ett brev på posten, eller vad jag nu ska svänga mig med för uttryck, så ser mina händer och naglar förskräckliga ut! Jag har väl inte packat överdrivet mycket och låtit dem utsättas för mer än normalt. Ändå är de här. Händer som ser ut som att jag diskat en hel dag, rivit av tejp och bläddrat i massvis med papper. Precis som om att de i förväg förstått att det är flytt-dags.

Ja, hjälp. Ikväll blir det nagelfix! Lite själavård för händerna och de kanske plockar upp sig igen.

Inga kommentarer: