torsdag 26 februari 2009

Fina nya ögonbryn




Då jag ska göra iordning tips om hur man använder RefectoCil hemma ( våra nya produkter som du kan färga dina ögonbryn och ögonfransar med). Så var jag givetvis tvungen att göra dessa tips efter egen upplevelse. Smärtfritt och enkelt måste jag säga! Resultatet blev ett par riktigt snygga ögonbryn!.. och några bomulls-tops fattigare. Kanske sparar jag mer sådana när jag fått in rutinen :)

Då min mamma jobbat på en hudvårdssalong är RefectoCil bekanta för mig. Jag vet att det är de produkterna som har färgat mina ögonbryn vid åtskilliga tillfällen. Så jag jublade när Marie hojtade att dessa var på väg. Verkligen hur smidigt som helst att färga brynen hemma. Fransarna har jag inte testat än. Återkommer om dem!

Är du sugen på att testa dessa produkter hemma? Snart dyker tips och råd om hur du bäst använder RefectoCil upp under inspiration i shopen. Men jag rekommenderar alltid att du tar dig tid till att läsa den beskrivning som följer med produkterna.

Inga kommentarer: