torsdag 19 mars 2009

Torsdags-pyssel

En typisk arbetsdag? Ja, händerna mina ser ibland ut som dagisverksamhet. Men det kräver sitt att beskriva färger. På bilden ser ni nyanser från Barry M Lip Paint.

Solen håller i sig! Tack säger jag och jobbar på hemma idag. Fjärde på to-do-list och härnäst i ordning. Måla nytt nagellack! Ja, jag anser att det är ett del av mitt jobb.. Haha. Sedan har ett nyhetsbrev gått ut idag, eller rättare sagt två, tekniken levde ett eget liv och gav mig huvudbry.

Vill du ta del av Satines nyhetsbrev? Gå in här och anmäl dig.
I dessa får du ta del av erbjudanden och nyheter. Tips är att hålla utkik efter erbjudanden nu då vi har premiär av Satines nya butik!


1 kommentar:

ANNAWII sa...

Kul att se dig idag gumman! Är så förväntansfull på nya butiken, det kommer att bli toppenbra tror jag :)

kram