måndag 2 mars 2009

Måndagshälsning till Marie

" Vilket härligt sportlovsväder! Ska vi åka och pimpla?" Det sms-et fick jag nyss från min kära vän som jobbar på samma gata som mig. Jag kan säga att det stormar med snö utanför mitt fönster.. Men kanske så man klarar av dagen. Med ironi. Och att inte tänka på Marie i tok-varma Indien..

Ja, inte ens kan jag gå och sniffa runt på produkter, då det mesta är nerpackat i kartonger. Vilken tråk-måndag. Marie! Kom hem så vi kan öppna upp nya Satine någongång! En sport kan jag tillägga, att flytta en butik samtidigt som beställningar ramlar in från webhopen!

Nä nu ut på mätnings-uppdrag och sedan ska jag skicka iväg alla lysande rosa paket med de produkter ni beställt i helgen! För er med sportlov, önskar jag en trevlig dag trots stormigt och för er utan sportlov, pimpla är nog ingen bra idé, håll er inne och njut av dagen!

Inga kommentarer: