måndag 27 april 2009

Hela veckan ut


Jag (Sanna) jobbar nu min sista vecka på Satine. För att sedan gå vidare mot nya utmaningar.

Så ikväll har jag min vänner inbjudna för att de ska få mingla runt i butiken och njuta av allt medans jag fortfarande är på plats. Det känns mysigt och som en otroligt trevlig avslutning på allt som Satine gett mig.


För vilken fantastisk resa det varit! Att få jobba med det dom förgyller, att ha följt med då det skapats ett sortiment där värderingar räknas och eco-tänk är stort, att möta alla dessa spännande och fantastiska människor, i butik, på mässor och via mail. Och ja, framförallt att få jobba åt fina Marie i hennes projekt -som alla gett mig mer erfarenhet än vad jag någonsin kommer få på annat håll.


Ja ni förstår en del av mitt hjärta finns kvar hos Satine. Så många produkter jag bara älskar..! Jag önskar Marie all lycka med allt som komma skall!


...Och visst glömmer ni inte! Fram till Torsdag så har ni möjlighet att shoppa Glo Minerals Pressed Base till 20% rabatt!

Inga kommentarer: