måndag 30 juni 2008

Glospa On The Go Kit


Måndagar brukar kanske inte vara den roligaste dagen på veckan.. Men om min måndag fortsätter att färdas i den här farten, ja, då är det tisdag..snart!
Kunder är inbokade och jag har nöjet att packa mängder av ordrar, samtidigt som jag ska göra klart vår SUMMER SALE och lägga in alla nya produkter i webshopen! Så tiden fördriver jag, och fort går det! Vill ni redan nu spana in vår Sommar Rea så kika in här.

Vi har nu fyllt på med On The Go Kits från Glospa! Det perfekta sommarkitet med välgörande (och grymt sköna) produkter för hela kroppen. Här kan du läsa duktiga Bjootis kärleksförklaring till Sugar Body Polish som finns med i alla Kit.


Ha det gott så länge!

1 kommentar:

Rocketqueen sa...

Jag säger bara, den där skrubben, mums! Guldkorn på burk!