fredag 27 juni 2008

Makeup Fredag


Åh! Idag är en bra dag. En härligt solig fredag är här!

Kanske lite väl blåsigt imorse för mina bara ben, men det är glömt sedan länge och nu längtar jag bara till uteservering i en (förhoppningsvis) skön sommarkväll. Just nu så är vår duktiga Makeup artist Therese på plats i Satines Showroom och mejkar med Glominerals. Är så glad att hon är här och inspirerar våra kunder! Väntar spänt på att få se Glo-resultat i massor. Kan inte tänka annat än att det blir lyckat!
Detta fantastiska Makeup märke jag inte kan sluta hylla... Pigmentrika produkter som ger snyggt naturligt resultat och sitter kvar... Länge! Ja, tok-förtjust i Glominerals är vad jag är.. :)
Jordgubbar och små florsockertäckta godisar har jag ställt fram i butiken och laddat med Duffys nya skiva. Härligheter.

Sitter och gör iordning med produkter som vi rear ut som ni har möjlighet att fynda i helgen.

Vad tror ni om SUKI produkter för halva priset?
Yes! När Marie är borta... passar Sanna på.. :)

Önskar er en trevlig helg!

1 kommentar:

Rocketqueen sa...

Haha! Stackars Marie, som kommer tillbaka och ser att allt från Sukí är bortreat... ;D Man får ju passa på! Glominerals verkar väldigt bra, kan knappt vänta med att få testa lite mer!