tisdag 17 juni 2008

Äntligen är nya Satine igång!

Det har tagit längre tid än vi planerat, och därför kanske det verkat lite slött och dött på Satine.se på senare tid. Men vi har arbetat för fullt för att få till en riktigt snygg hemsida. Vi hoppas ni kommer att gilla den lika mycket som vi gör!





En rolig nyhet är att Rocketqueen kommer att fungera som gästrecensent hos oss. Hon har redan nu recenserat några av våra produkter, kika in bilderna, hon är bara så himla duktig!

Här har Rocketqueen använt sig bland annat av Glo Minerals Blush Begonia, och hon beskriver makeupen själv så här:

"Begonia passar också bra som ögonskugga. Här har jag använt den hallonrosa Begonia över hela ögonlocket och tonat ut upp mot ögonbrynet. Under ögat har jag applicerat Barry M:s Dazzle dust i nummer 15, en ljuvlig turkos skimmerfärg som passar bra tillsammans med rosa. Längs övre ögonlocket har jag dragit en kolsvart linje med Barry M:s Retractable Eyeliner. Jag har också applicerat Begonia på kinderna, bara lätt, lätt med hjälpa av Japonesques underbart mjuka rougeborste. Gör att jag kan komma undan med en mjuk och naturlig färg på kinderna, även då Begonia är så färgstark!"

Inga kommentarer: