tisdag 16 september 2008

Du missade väl inte Rocketqueens recension av Tangle Teezer?




Rocketqueens blogg är en helt underbar blogg med fantastiska sminkningar och härliga recensioner. För ett tag sedan fick Rocketqueen möjligheten att testa vår nya storsäljare Tangle Teezer. Så här skriver hon om Tangle Teezer:




Tangle Teezer, en "unik" hårborste som på något magiskt sätt ska reda ut alla tovor och garantera ett slätt hår. Jag förstod inte alls grejen med den vid sverigelanseringen hos Satine ("det är en borste, hur bra kan den vara"), och jag förstår fortfarande inte hur den fungerar. Det jag vet är att den faktiskt är magisk. Oh my, det här är en ny värld!Men hur? Tangle Teezer ser ganska vanlig ut, ergonomiskt utformad och plastpiggar i två olika längder. Ändå är det utan tvekan den bästa borste jag testat i hela mitt liv...


Hela recensionen finns på Rocketqueens blogg:


1 kommentar:

Anonym sa...

Mina barn (tvillingpojkar på sju år) har verkligen fastnat för denna borste. Nu gillar de plötsligt när jag borstar håret på dem! Igårkväll borstade min ena son håret på mig framför teven i 20minuter med den så att jag nästan somnade. Behöver jag säga att han blev belönad med en slant?