tisdag 23 september 2008

Vinn en härlig palett från GloMinerals!




Satine har nöjet att erbjuda en riktigt rolig tävling. Du är med och tävlar om en underbart härlig palett från GloMinerals till ett värde av 600:-.


För att delta, skriv en kommentar i vår blogg där du beskriver vilken produkt du är mest nyfiken på från Glo Minerals (även Glo Spa såklart) & varför just denna produkt lockar dig lite extra.


Lämna namn och glöm inte att kika in på bloggen för att se vem som vunnit.


Tävlingen pågår fram till söndag kväll!

26 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har läst om de som testat det fasta pudret av Glominerals, och måste säga det gör mig otroligt nyfiken.. Låter hur bra som helst! Så ja, måste kanske säga det, eftersom det nu saknas en foundation i sminkskåpet. Men tusan! Nog hade man velat testa det mesta ur sortimentet... ;)

Anonym sa...

åhåhåh...!! Jag vill ha vartenda litet färgpigment av glo. Har hört de ska vara så snygga!!

Men om jag bara får välja EN produkt av glo. Då tänker jag mig en sådan trioskugga, endast för att få så många fäger på en o samma gång!!!

Anonym sa...

GloMinerals Pressed Base verkar helt underbar! Har läst Rocketqueens recension och jag är hela tiden på jakt efter en bra bas:)Men man vill ju helst ha allt därifrån;)

Anonym sa...

Har sett lysande glo-recensioner på bloggar och forum! Det finns hur mycket som helst jag skulle vilja testa allt från Glo, men det jag verkligen saknar i mitt badrumsskåp är ett lättapplicerat rouge som passar till en lite blekare höst och vinterhy.

Anonym sa...

Åh det jag lockas allra mest av är Glo Minerals gloBlush i nyansen papaya!! Vilken underbar nyans, färgsprakande fruktigt som piggar upp vilka höstbleka kinder som helst :o)

Anonym sa...

Oh halleluja, allt?!
Tror det mesta av Glo's härligt färgsprakande make skulle sitta fint i sminkväskan, men måste jag välja EN sak som är extra intressant är det deras rouge. Det verkar så pigmenterat och lättapplicerat, perfekt för en beautyholic som mig!
/En satine addict nu bosatt i Karlskoga

Anonym sa...

Glo minerals ögonskugga rainforrest skulle jag vilja prova om jag bara fick prova EN sak. Men i ärlighetens namn är jag sugen på flera produkter efter alla fina recensioner! =)

hildurfildur@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är himla sugen på sockerskrubben från GloSpa, och har varit det ända sedan jag läste om den hos Rocketqueen!

Anonym sa...

Jag skulle verkligen vilja testa underlaget men även ögonskuggspaletterna! Men den där stooora paletten hade inte varit helt fel att få testa!:)

Anonym sa...

Jag är verkligen intresserad av Glo Spa On The Go Kit Honey Sugar Butter, det verkar vara helt underbara produkter och kit är ju det bästa som finns! Förvisso är ju sminkprodukterna också jättefina...svårt beslut egentligen!

Anonym sa...

Eftersom jag i princip knappt äger några ögonbryn överhuvudtaget skulle jag helst testa Glominerals ögonbrynspuder i douasken med 2 färger, för ett mer naturligt resultat istället för dom sedvanliga pennstrecken;)

Sandra Svensson
Flumpan@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är jätte nyfiken på Glominerals för att jag har problemhud och för att min känsliga hud tål inte smink förutom mineral märkena. Och nåt säger mig att glominerlas kan vara ett snäpp bättre än dem andra märkerna på grund av all recensioner jag har läst.
Det skulle verkligen förgylla min vardag att kunna äga smink som jag kan känna mig fin med. Glo basen och rougen skulle nog bli en favorit.
Estela Vergara
estela5vergara@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är mest sugen på att prova trioskuggan Palm. Riktigt gottiga höstiga färger, som godis för mina ögon..:)

Kan ju passa på att säga att jag är grymt nöjd med mina beställningar från er. Det går snabbt och produkterna samt priserna är bra.
Tummen upp!

Jag är iaf Karin Rydå och har adressen: karin.ryda@hotmail.com

Tack för mig!

Anonym sa...

Glominerals pressed base verkar vara en höjdare, jag tycker att lösa puderprodukter är lite jobbiga men gillar tanken på mineraler.

Anonym sa...

Jag är i stort behov att ett bra rouge och vill prova Glominerals!

Anonym sa...

Det där setet är jag så nyfiken på! ;)

Anonym sa...

Absolut sminksetet där allt ingår!!!

Anonym sa...

Jag är jättenyfiken på Pressed base för det låter som ett toppenunderlag särskillt för mig som gillar mineralfoundations men är för lat och fumlig på morgonen och oftast väljer flytande foundations istället då pulverburkar har en tendens att spilla hit o dit.

sp98mikkow@hotmail.com

Anonym sa...

Ögonskuggorna!! Vem blir inte sugen efter RQs recension? :D

Anonym sa...

Jag är väldigt intresserad av rouget Papaya eftersom det verkar vara en sån underbar färg och jag kan bara inte få nog av rouge...

Carola sa...

Jag har lite skavanker efter två graviditeter så att få tag på en bra bodylotion som Glo Spa Enzyme Body Repair verkar vara, skulle vara guld värt för mig. Annars är det alltid roligt med nya ögonskuggor...

Carola sa...

Jag har lite skavanker efter två graviditeter så jag är nyfiken på Glo Spa Enzyme Body Repair. Annars är det alltid kul med nya ögonskuggor.

Anonym sa...

Hej där! Kul med en tävling, det piggar alltid upp.:)

Jag är extra nyfiken på om Glo Minerals gloConcealer i färgen Beige kanske är min räddare i nöden nu när höstrusket är i antågande och de mörka ringarna under ögonen ser värre ut än vanligt.

Unknown sa...

Efter noggrant övervägande är jaf mest nyfiken på Glospa The MintBalm, ett stort, mjukt väldoftande läppbalsam som verkar ha fått positiva omdömen i recensioner överallt. Jag ser att det inte finns att köpa fristående, dock tackar jag gärna ja till övriga produkter i Spa-kiten också.

Bitte sa...

Jag skulle vilja prova kitet: "Glo Spa On The Go Kit Honey Sugar Butter". Det är väl en produkt;)Vem kan motstå ett kit med de goheterna.

Anonym sa...

Jag skulle vilja prova Glo Minerals gloBlush Begonia eftersom jag vill ha något som lyser upp i höstrusket. Med Begoniafärgat blush skulle jag nog känna mig fräsch och fin hur mycket det än regnar!