måndag 22 september 2008

Måndagstrevligt


Idag vet jag inte riktigt vad vädret har fått för knäpp. Vi har sol och värme här i Umeå, sådär så att man går med jackan öppen och funderar på om den ryms i väskan..! Inte att jag klagar direkt. Det bjuder in till mer ork såhär en Måndag..

Jag har precis hjälpt en kund med rätt foundation-val och rouge från Glominerals. Så trevligt att få möta kunder även live! Kom hit och hälsa på oss! Och såsom jag älskar Glominerals, jag kan prata för det och bara det endless. Nog för att resultatet säger sitt, med dess otroligt snygga resultat. Ja, ni förstår och kanske har förstått. Jag är helt såld.

Över till något annat? :)

Jag har flyttat ihelgen. Pust och stånk. Så nu äntligen bor jag med ett badkar! Detta ska firas ikväll med Tadés badsalt med jasminolja. Den doftar så ljuvligt gott att jag kan knappt vänta.


Inga kommentarer: