onsdag 1 oktober 2008

Nya höstfärger!



Åh så fina nya höstfärger vi plockat in från Glo Minerals! Jag vill ha varenda en av dessa trioskuggor!


Får alltid ett sug efter nya färger såhär på hösten. Jag vill färga hår, byta kuddar hemma, shoppa en helt ny garderob och brukar säkert också hinna med att köpa en ny almanacka. Inte så konstigt kanske med tanke på att väder och vind ändrar färger runt om oss, och att man sådär vill kura in sig i något varmare. För inte är det direkt något isblått jag blir sugen på i färgväg..


Själv är jag sminkad med Mulberry idag. De färger som känns precis som mitt höstjag. En varmare skimrande skugga perfekt som bas och highlighter, samt en mullvad med ett litet uns av skimmer i och en mjuk, matt,vacker bordeaux. Jag har försökt fota av ögonen som inspiration på hur du kan lägga skuggan. Men vart tusan är den bra kameran? Marie? Bilderna blev kassa.. Jag återkommer med bättre.. :)


Hursom. Spana in de nya färgerna från Glo! Silkeslika och pigmentrika Eye Shadow Trio samt återfuktande glossiga Liquid Lips.

Inga kommentarer: