fredag 4 juli 2008

Fredag!

Här var riktig sommarvärme på förmiddagen och skön start på dagen tänkte jag mig då skulle vara att träna igenom kroppen. Då det inte alltid brukar vara så lätt att motivera till gymträning sådär 8 på morgonen så suckade jag högt när jag väl stod utanför dörrarna till träningsanläggningen och såg att de öppnade kl 11. Så det blev till att jobba istället! Och här sitter jag fortfarande.. :) Har skickat iväg en hel mängd paket, förberett för nästa vecka och snart väntar After Work med en vän till mig. Middagstrevligt. Och jag tror ( hoppas. snälla!) på att regnet försvinner, så att vi får sitta på uteservering!

Duktiga och söta umeå-bloggerskan Annawii har sammanställt en Umeå guide, och kolla! Vi finns listade under bästa shopping i stan. Kul!

Inga kommentarer: