onsdag 30 juli 2008

Missakit, vilken grej!


Igår hade jag nöjet att bli bjuden på middag vid uteservering efter jobbet och då jag skulle göra mig iordning här på kontoret kom jag på att min blus skulle ha behövt vara liite kortare. Jag började leta säkerhetsnål, funderade på om gem kunde funka, ståltråd..kanske? Då jag gärna vill se resultat direkt så brukar lösningarna vara något innovativa och inte alltid de mest klockrena, som min tapetsering av en fondvägg med häftmassa för att nämna exempel.

Men till min förtjusning så fick jag syn på Missakit högst upp på hyllan, och yes, där i finns både säkerhetsnål och ett litet sykit! Hur bra som helst! Sedan satt vi över en middag och fullkomligen vecklade ut och älskade alla lösningar som finns på denna manick. Jag är såld.
Jag har nu en vit sådan ( och en kortare blus)!

Lilla Missakit finns i ett flertal härliga färger och innehåller bla, en spegel, lampa, sax, nagelfil, penna, parfymflaska, vinöppnare, pincett och sykit. Kostar 198 kr.

Inga kommentarer: