måndag 21 juli 2008

Nyhet hos Satine!


Satine kan som första webbutik i Sverige erbjuda flera olika sorter av Mirenésse mascara-kollektion. Mirenésse är ett australiensiskt märke som hyllats i media och vunnit Cosmopolitan Beauty Award för sin unika formula.

Mascarorna som Mirenésse erbjuder har en vattenbaserad formula som ger dig långa, fylliga fransar utan att smula eller rinna. Mascaran tål både regn och tårar, men med den unika formulan behöver du bara ljummet vatten för att tvätta bort mascaran. Du slipper mascara som faller under ögat, aldrig mera svartsotigt-trött efter en dag med make up och handdukarna hemma behöver inte längre visa på mascara spår! Ja.. Jag wow-ade i badrummet då mascaran knorrade av sig från fransarna efter bara ljummet vatten och lika självklart som att den suttit kvar hela dagen med perfekt resultat, så syntes inget spår efter mascara då jag "tvättat" bort den! Då jag är en gammal Diorshow-mascara användare som älskar den typen av stor mascaraborste så föll mitt val på Mirenésse Secret Weapon Super Volume. Är supernöjd!

Det fullkomligen öser ner regn här idag... Men mina Mirenésse fransar sitter där dom ska :)
/ Sanna


Inga kommentarer: