tisdag 21 oktober 2008

Japonesque Mineral-borstar har anlänt




Det är alltid lika roligt med paket, vi har det bra här på Satine som får packa upp spännande nyheter hela tiden. Som julafton varje vecka!


Inom kort anländer en riktigt spännande serie organiska produkter, vi kommer dessutom att lansera dessa genom Beautybag.


Men nu var det ju inte dessa godsaker jag skulle skriva om utan om det paket vi precis packat upp! Japonesque har precis lanserat en serie med borstar speciellt utvecklade för mineralprodukter. Dessa finns nu att kika på hos Satine. Det unika med just Japonesques mineralborstar är att dessa har en antibakteriell teknologi som förhindrar bakterietillväxt, det gillar jag eftersom jag är en mästare på att glömma bort att tvätta mina borstar så ofta som jag borde.


Lite andra nyheter från Japonesque har också anlänt, bland annat några pincetter och borstar. Saknar du något i Satines sortiment från underbara Japonesque? Hör av dig så tar vi hem produkterna vid nästa beställning, info@satine.se.

Inga kommentarer: