torsdag 9 oktober 2008

What to do when it´s regnar

Från gårdagens härliga höstsol, till det här gråa och ruskiga regnväder. Inte alltid att man hänger med i vändningarna.. Något som däremot alltid tenderar att hänga med vädret, är humöret och orken. Fler än jag som är trött idag?

Jag tar mig därför en allmän pysseldag ute i butiken. Fyller på och städar lite. Se om jag får något gjort.. Jag har stort craving av att lukta igenom alla Lip Scrubs från Sara Happ och hitta någon snygg skugga till helgen... Har helt out-of-the-blue fått för mig att jag vill ha en grön skugga! Åh ja! Margarita Bloom har inte fått min uppmärksamhet på länge. Kanske testa lite där också. Lukta och känna. Och kanske äte en och annan godis som står så fint i en skål..

Jag tror jag fixar mig igenom den här regniga dagen relativt smärtfritt ;)

Önskar er en härlig dag!

Inga kommentarer: