torsdag 30 oktober 2008

Vill ha Fredag nu!

Jag längtar så till imorgon! Först står jobbdag med fullbokat på schemat. Ja, fullt med både jobb och diverse nyhetsbrev som jag vill ni ska få ta del av, och ett fullbokat Showroom som erbjuder gratis Make Up rådgivningar. Therese kommer vara hos oss och mejka hela dagen med Glo Minerals! Så kul! Jag ska försöka fota så många som möjligt. De som vill. Så ni får se alla snyggingar sen.

Nu ska jag snart iväg och ha pass på Spa. Ett lugnt och härligt Bodybalance blir det för kvällen och jag har laddat/nedvarvat med ett varmt bad nu efter middagen. Marie du vet de duschkrämerna vi fick testa.. De passar ypperligt i badet! Skummar som bara den! Vanilj och vit choklad doftar det nu även i mitt badrum... :) Skön och lugn och härlig kväll önskar jag er!

Inga kommentarer: