torsdag 13 november 2008

Jag har varit otrogen...

Okej, jag erkänner! Jag har varit otrogen och det straffar sig hårt... Jag har drabbats av extrem klåda, finnliknande utslag som svider och hettar, irritation, flagor och ömhet.

Så, vad har egentligen hänt i mitt liv?
Jag har de senaste veckorna testat en ny hårvårdsserie till Satine som jag garanterat kommer tacka nej till. Produkterna doftade fantastiskt underbart av mango, grönt te och melon men den smärta och ömhet dessa produkter skapat i min hårbotten går inte att beskriva. För att inte tala om de bölder jag fått och att jag flagar som om jag hade mjäll. Nej, detta är inget vi vill sälja!

I morse återgick jag till Simply Organic. Jag använder serien Everyday, och direkt vid första användningen kände jag hur min hårbotten andades ut och återvände i balans. Simply Organics produkter är helt fantastiska, gör rent utan att torka ut, irritera eller tynga ner. Håret känns bara - otroligt, ofattbart friskt! Och tanken på att dessa produkter är ekologiska och dessutom är fria från konserveringsmedel, propylenglykol och natriumlaurylsulfat gör det hela ännu bättre!

Inga kommentarer: