onsdag 12 november 2008

Kanske inte så glamouröst



Ni som trott att vi bara sitter och klämmer, känner och sniffar på härliga produkter dagarna i ända... Jag kan härmed avslöja att vår vardag inte är så harmonisk, rosasöt och glamourös. Vi sitter vid överfyllda skrivbord där vi just nu planerar en riktigt bra jul hos Satine, ser över nytt sortiment och bokar in kommande helgerbjudanden. Missa verkligen inte att kika in hos Satine regelbundet, det kommer att löna sig!

Idag anlände ett paket från Japonesque med lite nyheter som vi bara var tvugna att lägga in pronto. För vem vill inte ha snygga fransar på nyårsfesten? Jag är riktigt sugen på att testa lösfransar, kanske med lite glitter, dom vara bara så tjusiga. Smidigt med ett komplett paket med anpassad pincett och allt. På baksidan av förpackningen finns dessutom tydliga instruktioner så jag tror inte det skulle vara något problem att få fransarna på plats!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lösögonfransar! Jag måste kolla direkt! :D

Anonym sa...

marybeth- Gör det! De är hur läckra som helst.. Jag bara måste testa ett par i helgen.. :)