fredag 14 november 2008

Make it a Friday!



Denna helg firar vi med 20 % rabatt på produkter från Mirenesse.

Mirenesse formula för dess mascaror gör mig nöjd och tacksam varje kväll. Inget sotigt svart som lämnas kvar under ögonen och inte heller någon svidande remover som behöver föras mot fransarna. Enkelt och smidigt drar jag av de tubes av mascara som bildats på fransarna med ljummet vatten, eller så gnussar jag bort mascaran från fransarna och den faller av likt de som blir av sudd när man suddar.. Hur skönt som helst!

Jag är och fingrar lite nu och då på Super Long Eyeliner Gel, är smått sugen på att köpa hem den. Av det jag testat så sitter den makalöst länge och bra. Tänk så sjysst sotat öga man ska kunna göra med den! Och vetskapen om att man har en eyeliner som sitter där den ska en hel dag, och natt, om så måste... hmm.. en inför-nyårspresent till mig själv kan jag väl vara värd..

Min Brow Lift & Shape har varit på villovägar. En kompis som lånade hem den blev förälskad. Nu är allt i sin ordning igen och den ligger i mitt badrum! Tack säger brynen. Här kan du läsa om vad Marie tycker om denna "gudomliga" brynmascara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh de har jag varit sugen att prova, man kanske ska passa på nu då.... Undrar vilken mascara som är bäst om man vill ha volym och längd. Har masterpiece max i vanliga fall. Tycker att det är lite svårt med nya mascaror vad ska man välja?

Anonym sa...

lina- Jag tycker du ska kika på Mirenesse Super Volume. En ordentlig borste som ger fransar med volym! Maila mig på sanna@satine.se om du har fler funderingar..