måndag 10 november 2008

Treat är här!



Jag vet inte vart jag ska börja.
Vilken produkt ska jag testa först? Vad för något luktar mest jag? Vem ska vara den lycklige att få badtryfflarna i julklapp?! Så många frågor... som uppkom av detta nyanlända hudvårdsmärke -Treat, som Satine är ensamma om att lansera i Sverige. Och inga svar än.

Förhoppningsvis återkommer jag med svar och utförliga recensioner inom kort. För här måste testas! Vill ni under tiden spana in Treat och dess söta burkar med yummie-naturligt och organiskt innehåll kan ni göra det här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gah, vilka härliga lyxproblem :D
Kiss and make it Butter, fyndigt ju :)

Anonym sa...

GAH så goda ting ni kommer med!

Underbaringar, ni är utmanade!
http://rocketqueens.blogg.se/2008/november/rocketqueen-trivia.html

Anonym sa...

Lipglossbitch- Ja visst är det lyxproblem! Ibland kommer jag på mig själv.. Så mycket fantastiskt kul och härligt jag får jobba med!

Rocketqueen- Åh! Vi ska genast anta utmaningen.. :)