onsdag 5 november 2008

Onsdag!



Vaknade tidigt imorse och tänkte mig hinna med allt möjligt innan jobbet! Om jag hann med, allt möjligt? Njae.. Inte direkt.. Fastnade framför nyhetssändningar, juiceglas, tekopp, mail, ytterligare en stor kopp te. Och sedan blev det bråttom!

Håret står åt alla möjliga håll och jag har nu förstått vad jag saknar i mitt kräm-utbud hemma! Som många inte har förståelse för att jag vill utöka. Då det är rätt.. stort. Och fint. Men är man (jag) passionerat förtjust och lite töntigt besatt av krämer så är man (jag).

Jag önskar mig en lotion som går att spraya på kroppen.

Älskar långa bad med allt möjligt smörj efter. Honey Sugar Butter framförallt. Men nu som idag, när det behöver gå fort då vill jag ha det i spray form utan minsta kladd. Är det någon som kan rekommender något? Finns det något sådant sjysst på marknaden? Något ni kan tipsa om som vi kan ta in till Satine!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte sett sådana produkter i sprayform på flera år. Jag vet att Nivea hade en sådan förr men dom tog bort den till min stora sorg, tyckte det var så smidigt..

Anonym sa...

Gillar du kokos?
The body shop har en finfin spraylotion i sin kokos-serie. Me like! :)